Betingelser for kjøp

Ordre 

Mottatt ordre er bindende. Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser.

Betaling

Det er enkelt å handle i vår nettbutikk, du kan selv velge mellom Visa, Eurocard, faktura eller Vipps.

Ønsker du å hente varene i butikken, kan du betale ordren din i kassen og velge "klikk & hent".

Frakt

Din bestilling pakkes og sendes i løpet av 2 virkedager, såfremt varen er på lager. Om du bestiller en bestillingsvare vil den sendes til deg så snart den ankommer vårt lager. Alle ordrer sendes med Posten/Bring. 

Standardfrakt 149,-

Klikk & hent i butikken i Fredrikstad - gratis

Lange pakker, større enn 50cm (Hyller, stålamper etc): 500kr
Mindre møbler (sofabord, stoler, småmøbler etc): 500 kr
Større møbler (sofa, spisebord, skap, skjenk etc): 1500kr

Ved kjøp av større møbler som sofaer, spisebord etc, tar vi kontakt med deg etter bestilling. Ved levering via transportbyrå, må kjøper selv skaffe bærehjelp.

-Vi gir deg beskjed dersom våre leverandører melder om forsinkelser.

Angrefrist og retur

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Angrer du på et kjøp må du gi oss beskjed om bruk av angreretten innen 14 dager etter at du har mottatt varen, eller helst så fort som mulig. Angreretten forutsetter at varen ikke er brukt og returneres i originalemballasjen. Det er ditt ansvar å sende pakken på en forsvarlig måte og betale for eventuell frakt. 

Varer som sendes oss uten originalemballasjen kan vi dessverre ikke ta imot. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet tilbake til deg. Adresse for retur finner du i skjemaet for angrerett.

Vi sender deg en e-post når vi har mottatt den refunderte varen. Når returen godkjennes refunderes beløpet tilbake innen et visst antall dager. 

Bytte av vare

Du kan bytte en vare du har kjøpt i nettbutikken/butikken innen 30 dager. Varen må være ubrukt og leveres tilbake i original forpakning. Porto frem og tilbake dekkes av kunden.

Vi krediterer varen ved ankomst. Kunden legger inn ny ordre i nettbutikken. Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Med dette betyr det at du er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar returen din. Dermed anbefaler vi å sende med sporing slik at du er forsikret.

Ved bestilling av spesialtilpassede varer, som for eksempel tekstiltrukket stol med egenvalgt tekstil, kan vi ikke ta i mot retur. Slike ordrer anses som bindende.

Er du usikker, ta kontakt med butikken, så bistår vi deg mer enn gjerne med dine valg. Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

Feil/skade ved levering

Hvis produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til oss på mail post@dominointerior.no.

Vi ønsker da bilder av varen samt en beskrivelse av hva som har skjedd.
For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi ber deg derfor gi oss beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.

Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottakelse. Ved synlig skade på emballasjen, ber vi deg ta dette med sjåføren, slik at han kan notere dette.

Uavhentede pakker

Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil produktene bli kreditert. Kjøper må selv dekke tur/retur omkostninger.

Reklamasjon

Skulle det vise seg å være noe galt med din vare, er det fint om du snarest kontakter oss på post@dominointerior.no.

Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte.

Har du noen spørsmål angående kjøp, bytting eller annet, ta kontakt med oss!